zaterdag 7 augustus 2010

Lekker met de vaste stok

Datum: 6 augustus 2010
Tijd: 13:00 - 21:00
Weer: 23 graden, mooie heldere lucht
Waar: IJsbaanvijver


Nathan en ik hadden afgesproken om vandaag weer te gaan vissen, maar hij zal met de vaste stok gaan vissen op voorntjes. Dus 's morgens nog effe langs faunaland om een bakje verse maden. Het beloofde een mooie dag weer te worden en na de mooie karper van gisteren zat er bij mij dus ook de moed er goed in. Ik was op m'n vertrouwde stek gaan zitten , waar ik gisteren ook nog wat gevoerd had. Nathan was tegen de uitstekende riet kraag gaan zitten, gelijk na het inwerpen liep de dobber al weg met als resultaat een klein voorntje. Na enkele voorntjes kwam Sabrina de vergeten foto camera brengen. Nathan was flink aan het vangen en het was heerlijk in het zonnetje, na een tijdje ging Sabrina Pacey ook maar halen. Sabrina heeft de rest van de middag samen met Nathan voorntjes lopen vangen op verschillende plekken op de IJsbaanvijver, maar volgens mij moest Nathan ze iedere keer onthaken :-) Rond etenstijd gingen Sabrina en Pacey weer naar huis, Nathan en ik  zouden blijven tot begin in de avond om morgen vroeg weer te gaan. Na het eten had Nathan op verschillende plekken nog met de vaste stok geprobeerd. Op het eind van de dag hebben Nathan en Sabrina 38 voorns en 1 baars gevangen! Helaas geen tik gezien op de karper hengels, maar was weer een erg geslaagde dag!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten