vrijdag 13 augustus 2010

Een korte sessie op de ijsbaan

Datum: 11 augustus 2010
Tijd: 18:00 - 21:00
Weer: 22 graden, een mooie zomeravond
Waar: IJsbaanvijver (eerste stek)


Had alvast gevoerd voor de volgende dag om met m'n vader en Nathan een dagje te gaan vissen en dacht leg gelijk nog heel effe de hengels in op een andere stek. Had gekozen voor de meest westelijke stek en had een hengel tegen de lelliebladen aangelegd en eentje net na de eerste boom. Op die laatste hengel kreeg ik na een uurtje al een voorzichtige run en aangezien ik toevallig net tussen m´n hengels op de kant zat had ik m´n hengel eigenlijk te snel beet en sloeg ik dus te vroeg aan. Na nog een tijdje kreeg ik weer een vette run op de zelfde hengel deze wist ik uit de bomen te houden en leek dus in de pocket te zijn. Helaas lag er naast m´n stek op een metertje of 5 een dikke tak in het water die de karper wist te vinden en hij draaide zich er moeiteloos om heen en wist dus de haak te lossen. Nathan had nog geen zin om naar bed te gaan en kwam dus ook nog effe kijken, ik had hem gevraagd z´n laarzen mee te nemen zodat we die tak er uit konden halen. Helaas hebben we hierna geen beet meer gezien, aangezien we er morgen vroeg uit moesten heb ik de spullen weer vroeg opgeruimd. Hopen op net zo veel actie morgen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten