vrijdag 17 september 2010

Eendenvijver

Datum: 14 september 2010
Tijd: 16:00 - 18:00 
Weer: 
Waar: Eendenvijver


Nathan kwam gisteren thuis met het verhaal dat er op de eendenvijver word gevist. Nu is het algemeen bekend dat er daar zo veel kleine karpers zitten en dat ze soms sneller het brood weg eten dan de eenden. Volgens mij mag je daar officieel niet vissen aangezien deze niet in de vergunning staat en er naar mijn weten geen vrijstelling voor is. Maar ja zolang er meerdere kinderen vissen laat ik het ook maar toe, maar zal er zelf niet vissen. 


Ik had aan de club al eens voorgesteld om dit water bij de club te trekken en dit exclusief voor kinderen, ik hoop dat ze dit nu voortzetten zeker gezien de belangstelling van de jeugd.


Gisteren was hij daar voor eerst gaan vissen en waren ze met z´n vijven of zo, was een gezellige boel zo te zien. Vandaag ging hij weer en heeft hij een karper gevangen. Helaas was ik aan het werk en Sabrina met Pacey naar de hockey en hebben we er dus geen foto van kunnen maken.


Teller: 28

Geen opmerkingen:

Een reactie posten