dinsdag 3 mei 2011

Effe snel met de pen

Datum: 3 mei 2011
Tijd: 18:30 - 19:30
Weer: 16 graden, Mooi en zonnig
Waar: Zijkanaal

Ik was netjes op tijd thuis van het werken en we hadden redelijk op tijd gegeten dus was er mooi gaatje om nog eens effe met de pen te proberen op het zijkanaal. Er zat een behoorlijke wind maar die stond zo dat je op het zijkanaal er eigenlijk geen last van had en er stond een lekker zonnetje. Tijdens het klaarmaken van de hengel zag ik al karpers en andere vissen zwemmen, dat kon dus wel eens een mooie avond worden. Hengeltje ingelegd wat voer en bij,bakje koffie er bij en languit in het gras :-) Toen dacht ik er eens aan dat ik wel heel snel gepakt had en allerlei (eigenlijk overbodige) spullen vergeten was, zoals fototoestel en m'n weger. Vervolgens zag ik m'n dobber beginnen te dansen en vervolgens mooi weglopen en steeds dieper gaan, ik sloeg aan en toen brak de hel los. Hij ging gelukkig de goede kant op en draaide zich dus niet rond het paaltje midden onder de bomen.  Na een mooie dril kon hij geschept worden. Zoals gezegd geen weger bij, maar ik denk dat hij zeker 13 kg was ook deze was super dik en zat volgens mij al bomvol met kuit. De foto komt uit m'n GSM en die camera is niet al te best helaas. Na het weer inwerpen zag ik niet veel later weer beweging in het water, maar toen belde Sabrina dat Nathan was gevallen met z'n fiets en werd het dus snel inpakken en naar huis. Hij was behoorlijk gevallen en zat onder de schaaf plekken en heeft volgens mij morgen wel aardig wat blauwe plekken, maar nadat hij was bekomen van de schrik hielt hij zich super groot. Mijn stoere vent!!! 

Karper: 2
Voorn: 6
Baars: 0

Geen opmerkingen:

Een reactie posten